Ponedeljek, 27. December

Eurogarden in Ramda se bosta predstavila na Expo 2020 v Dubaju

Gospodarska rast in številne izkušnje so podjetje Eurogarden in blagovno znamko Ramda pripeljale na pot, ki vodi v ambicij in izzivov polno poslovno prihodnost. Tako se bosta podjetje Eurogarden in blagovna znamka Ramda v začetku prihajajočega leta predstavila na Expo 2020 v Dubaju.

Vstop na tuje trge pomeni krepitev blagovnih znamk, katerih glavni namen je stabilna rast poslovanja, s tem pa tudi ohranjanje obstoječih in povečevanje števila novih delovnih mest tako v Sloveniji, kot v tujini. 

Na sejmu Expo 2020 v Dubaju se bomo predstavljali od 17.2.2022 do 23.2.2022, zato prav vse, ki boste takrat obiskali Dubai, prijazno vabimo, da nas obiščete v slovenskem paviljonu. Za sestanke pa se lahko predhodno naročite na info@eurogarden.si

Na kakšen način se boste podjetje Eurogarden, ki ima vrtne centre Eurogarden na Dobrovi pri Ljubljani, v Krškem in v Splitu ter blagovna znamka Ramda, predstavili na Expo 2020?

Podjetje se bo na Expo 2020 Dubai predstavilo s svojo blagovno znamko RAMDA, ki velja za vrhunsko slovensko znamko z več kot 30-letno tradicijo. Je namreč del podjetja ROTAR, ponuja kvalitetne izdelke za urejanje okolice in vrta, tako hobi kot profesionalnega programa. RAMDA je pravzaprav blagovna znamka vrtnih strojevorodjazaščitne opreme in dodatkov za vrt, dom in urejanje okolice. Izdelki se proizvajajo in razvijajo v najbolj prepoznavnih tovarnah po svetu, zato blagovna znamka RAMDA slovi po kvalitetni zasnovi in vzdržljivosti produktov. Razvija se na najboljših materialih, kjer pa se ne pozablja niti na dizajn in estetiko. Vse to ekipa strokovnjakov vsako leto tudi dopolnjuje.

Poleg tega, da je znamka, ki ponuja vse za male in velike vrtičkarje, od hobi do profesionalnega programa, bomo predstavili tudi naše baterijske artikle, ki sledijo zelenemu svetovnemu trendu in poudarjajo pomen zelenega planeta. 

Kakšen je namen, oziroma cilj predstavitve na Expo 2020?

Glavni namen je predstaviti blagovno znamko RAMDA, ki ima dober t.i. 'price performance', torej sledi kvaliteti in je hkrati tudi cenovno izredno dostopna. Na Expo 2020 bo predstavljena tudi blagovna znamka EUROGARDEN, ki ima trenutno tri vrtne centre v Sloveniji in na Hrvaškem, s poudarkom na možnost franšizinga v tujino. Poleg tega bomo namenili velik poudarek spletni prodaji, saj spletna trgovina eurogarden.eu kupcem nudi več kot 30.000 artiklov tako za profesionalce, kot tudi za ljubiteljske vrtnarje, gozdarje, kmetovalce in seveda za vse, ki si želijo estetsko urediti dom ali okolico. 

Kateri so vaši ciljni trgi v tujini za naslednjih 5 let?

Ciljni trg je primarno evropski. Vseh naših načrtov se namreč lotevamo zelo strateško. To pomeni, da želimo najprej zgraditi stabilno poslovno mrežo v eni regiji, nato pa svoje poslovanje širiti v druge regije. Stremimo k profesionalnosti, zato se zadev lotimo načrtovano in strukturirano ter seveda s premišljenimi poslovnimi potezami. Naše uspešno delovanje namreč dokazuje tudi letošnje jubilejno leto - 40 let podjetja Rotar.

Kakšne izboljšave in razvoj načrtujete v kratkoročnem časovnem obdobju?

V našem poslu ves čas stremimo k razvoju, saj je konkurenca prav tako kot mi, ves čas zelo aktivna. Prav zato velik poudarek namenjamo digitalizaciji, s tem pa tudi izboljšavi poslovnih procesov tako za končne kupce, kot za naše poslovne partnerje.

Kaj vam predstavitev na Expo 2020 pomeni in kdaj se boste v Dubaju pravzaprav predstavljali?

Glede na to, da v letošnjem letu podjetje ROTAR praznuje 40. obletnico, želimo v svojem razvoju narediti korak naprej in predstaviti svoje blagovne znamke na globalnem nivoju. Hkrati želimo tudi prenesti sporočilo našega družinskega podjetja, da nam je vsak kupec in vsaka stranka pomembna in se tako štejemo kot zaupanja vreden partner. To se kaže skozi postavljene vrednote podjetja, kjer se z nezapleteno strukturno organiziranostjo na poslovne procese in na sam trg odzivamo hitro in vedno poskušamo najti najbolj ugodno rešitev. Hkrati želimo prenesti sporočilo 'ZELENA SLOVENIJA', preko katerega se Slovenija predstavlja na EXPO DUBAI 2020. Narava je srce planeta in naj postane ZELEN PLANET srce nas vseh. Spodbudimo torej ljudi, da z RAMDA izdelki negujejo svoj vrt, dom in okolico, ob tem uživajo in istočasno skrbijo tudi za svoje zdravje.

Nazaj