Anton Rotar, ustanovitelj
Preprost, delaven, dostopen, načelen, natančen, redoljuben, z veliko idejami in s hitrimi rešitvami. Mentor vsem zaposlenim, ki je iz nič ustvaril današnje podjetje in od katerega se veliko nauči.
Njegovo najljubše vrtno opravilo je skrb za sadna drevesa. Vsako leto zasadi kakšnega novega, vedno skrbi za to, da dobro obrodijo, da imajo drevesa vsa potrebna hranila in da so zaščitena pred boleznimi.
Pri svojem delu sledi znanim besedam Winstona Churchilla: »Trud po naših najboljših močeh ni dovolj. Moramo biti uspešni v tem, da storimo, kar je potrebno.«
Mateja Rotar, direktorica
Direktorica, ki skrbi tudi za finančno plat podjetja. Vedno polna novih idej, delovna, energična, mladostna. Njeno naljubše vrtnarsko opravilo je skrb za cvetočo okolico hiše v toplejšem delu leta, v hladnejšem delu leta načrtuje nove cvetlične nasade.
»Ko živiš za jasen namen, takrat trdo delo ni le možnost, temveč nuja« so besede Steva Pavlina, ki jim sledi tudi sama.
David Rotar, komercialni direktor
Direktor s pravimi idejami in modernim pristopom. Poleg odličnih vodstvenih sposobnosti deluje v timskem duhu, saj je športnik po duši. Vse to se odraža v njegovem naprednem in energičnem poslovanju, ki mu ne nikoli manjka elana. Skrbi za podjetje Rotar, prodajo, vpeljevanje novosti in novih izdelkov.
Na vrtu ga boste srečali na kosilnici ali vrtnem traktorju ali pa z motorno koso v roki.
»Najboljša pot vodi zmeraj naprej« je prepričan, tako kot avtorica citata Helen Keller.
Ana Rotar, pravnica
Energična, nasmejana, marljiva in strokovna. V veliko podporo je pri razvijanju blagovnih znamk, skrbi za kadre, vpeljevanje novih produktov ter razvoj vrtnih centrov Eurogarden. Timsko delo in dobri odnosi v podjetju so njen cilj.
Narava jo vedno navdihuje, najraje pa načrtuje zanimive skalnjake z okrasnim peskom, lubjem in vrtnimi figuricami.
Pri svojem delovanju se drži misli Johanna Wolfganga von Goetheja: »Kar delaš, vedno delaj pametno in misli na konec.«
Špela Rotar, skrb za kupce
Marljiva, odprta, preprosta in nasmejana. Skrbi za zadovoljstvo strank in hitro rešene reklamacije. Želi si predvsem zadovoljnega kupca in je zato usmerjena k uspešnemu reševanju težav in odzivni komunikaciji s strankami. Zaveda se, da je zelo pomemben tudi poprodajni odnos.
V prostem času uživa v sajenju zelenjave, negovanju svojega zelenjavnega in zeliščnega vrta.
Močno verjame v misel Henryja Forda: »Če mislite, da nekaj zmorete, imate prav. In če mislite, da nečesa ne zmorete, imate prav tako prav.«